زمزمه های دلتنگی

زمزمه های دلتنگی

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است ...
زمزمه های دلتنگی

زمزمه های دلتنگی

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است ...

بازی یلدا

بعد از گذشت تقریبا یک ماه از یلدا ، منهم به این بازی دعوت شدم .

نمیدونم ریشه یلدا بازی از کجا توی وبلاگ ها افتاده .

جالبه چون آدم مجبور میشه بیشتر به خودش و خصوصیاتش فکر کنه

تقریبا بیشتر یلدا بازیها رو خوندم .  

خوب از کجا شروع کنم ؟

1-      درست حکایت همون گورخری که سیلور استاین میگه « نمیدونم خوبم گاهی اوقات بد یا بدم گاهی اوقات خوب »

2-      خدا رو خیلی دوست دارم و درست مثل یه دوست گاهی با هم قهر میکنیم و گاهی ناز همو میکشیم .

ولی از حق نگذریم خیلی اوقات درست به موقع نشونه هاشو میفرسته .

اما منهم گاهی واقعا بی انصاف میشم نسبت بهش .(البته با هم کنار میایم ).

3-      کمتر پیش میاد به دوستانم « نه » بگم . به نظرم کار خیلی سختیه !

4-      گاهی خیلی از خودم بیزار میشم تا حدی که دلم میخواد سر روی تنم نباشه !

5-      شدیدا در موضوعات تساوی حقوق زن و مرد مشکل دارم

6-      از اینکه بتونم لبهای کسی رو به خنده باز کنم خیلی خوشحال میشم .

یعنی از شاد کردن دیگران خیلی لذت میبرم . هدیه دادن رو بیشتر از هدیه گرفتن دوست دارم

7-      دوستهای خوب و با معرفت خیلی کم دارم .

شاید به اندازه نصف انگشتهای دستم هم نباشه  

و هرکاری (البته در حد معقول) که از دستم بر بیاد برای دوستانم انجام میدم.

چون به نظرم دوست و واژه دوست ،خیلی مقدسه و دوستیهای خوب گنج های خوب خدا هستند .

( اما کیه که قدر بدونه ؟ ولی خوب مثل نسیم بی آنکه بخواهندت مهربانی کن و بگذر  )

8-      کمی تا قسمتی شیطونم ! جوری که اکثر معلمهای دوران مدرسه  از دستم ...!!!!

9-      خیلی رک هستم . و اصلا اهل تعریف و تمجید الکی نیستم

10-   عاشق شعر و متن های ادبی و تک جمله ای هایی هستم که عمیقا آدم رو به فکر میبرند .

فکر کردن کار همیشگی منه و در مورد هر مطلبی به عمق مطلب فکر میکنم .

حتی درمورد شعرها و لالایی هایی که برای بچه های کوچیک میخونند و حتی بازیهاشون . ( به نظرتون دیوونه ام ؟!)

11-   زبان نگاه رو خیلی دوست دارم چون گویا ترین و صادق ترین زبانهاست .

12-   از آدمهایی که دروغ میگن متنفرم و اگر کسی به من دروغی بگه

اول در خودم علتش رو جستجو میکنم و از خودم میپرسم چه رفتار یا گفتار من

باعث شد به من دروغ گفته باشند .

 

13-   خلاصه اینکه همیشه از خدا میخوام که مواظبم باشه و آدمم کنه .

دلم میخواد کاری نکنم که واژه آدم برای من حروم بشه .

 

در ادامه از « شخص ثالث » ، « تک و تنها زیر بارون» و « آق بابا » دعوت میکنم برای ادامه این بازی .