زمزمه های دلتنگی

زمزمه های دلتنگی

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است ...
زمزمه های دلتنگی

زمزمه های دلتنگی

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است ...

حساب پایان سال

روزهای آخر ساله . خیلی از مغازه ها و شرکت ها سخت مشغول حسابرسی هستند حسابهاشونو دقیق دقیق جمع و کم میکنند . این روزها همه منتظر این هستند که ببینند تلاش یک سالشون به کجا رسیده . تومنی اگر از سال قبل بیشتر سود داشتند خوشحال میشند . خوب حق هم دارند . با خودم فکر میکنم خوبه یه خورده به حساب خودمون برسیم . بیایم حساب های خوبیها و بدیهایی که توی این سال کردیم رو چرتکه بندازیم و آخرش بینیم که سود داشتیم یا زیان . حساب کنیم ببینیم که از پارسال تا حالا چقدر دل شکستیم چقدر دل بدست آوردیم چقدر دست رد به سینه دیگران زدیم و چقدر دستشونو گرفتیم . خدایا نکنه که حسابهامون از پارسال بدتر باشه .